
İl Sağlık Müdür V. Op. Dr. Ersin Işıldı’nın katılımıyla, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanımız Dr. Babur Mimtaş, Tepebaşı İlçe Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Tuzcu, aile hekimlerimiz, aile sağlığı çalışanlarımız ve ilgili personellerimizin yer aldığı istişare toplantısı Zübeyde Hanım Sağlıklı Hayat Merkezi’nde gerçekleştirildi.









